luni, 15 septembrie 2008

Lectia 1

Cine este interesat sa invete sa cante la un instrument muzical va trebui sa alcatuiasca:

I. Program de studiu
1. nr. zile pe sapt
2. nr de ore pe zi

II. Instrumentul
1. achizitionare
2. descriere-prezentare
3. intretinere

III. Notiuni de teoria muzicii
IV. Metoda nivel incepatori
V. Metoda nivel mediu
VI. Metoda nivel avansati

Cei interesati sunt rugati sa-l trimita pe blog sau la paskoni@yahoo.com
ptr a incepe TEORIA MUZICII GRATUIT !!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Îmi este foarte greu să îţi spun ce am simţit când am văzut blogul tău.
Ar trebui să îţi spun o poveste lungă, foarte lungă.
Poate vei avea bunăvoinţa să citeşti câte ceva, acolo unde scriu. Numele meu este Şerban Stănescu. Google te va conduce la paginile mele.
Mă pasionează claviaturile, de când mă ştiu. soarta mi-a fost potrivnică şi abia în 2004, la vârsta de 45 de ani, am reuşit să fac primul pas în împlinirea acestui vis al meu: pianul.
Din păcate, sunt analfabet (ad-litteram!)
am mare nevoie să învăţ să scriu şi să citesc, pentru început, la nivelul cel mai de jos: Gama DO, ce e o gamă naturală, etc. Mai am doar amintiri vagi, extrem de vagi din ceea ce am învăţat în şcoală. Din nefericire, pot acorda timp acestei pasiuni, doar în momentele când viaţa tinde să mă strivească şi simt nevoia de a mă refugia într-o lume în care conflictele, răzbunările, vendettele, lipsesc cu desăvârşire.
Ceea ce am făcut din 2004 şi până acum, poate fi găsit pe situl meu,
www.serbans.com, secţiunea "CD Audio".
sunt foarte mulţi cei care au descărcat discul, am primit multe aprecieri. Dar sunt conştient că e lung, foarte lung drumul până la ceea ce vreau eu.
Aştept cu nerăbdare să îmi răspunzi.
Cu stimă,
Şerban
www.ro.serbans.com