joi, 15 septembrie 2011

Cursuri video masaj pentru toate tipurile de masaj pe dvd

Cursuri video masaj pentru toate tipurile de masaj pe dvd




Descoperiti arta masajului cum sa invatati usor si repede tehnici si manevre de masaj, Nivelul de dificultate este mediu, astfel incat va fi foarte usor sa invatati toate tehnicile si metodele .

In numai cateva ore veti putea spune ca sunteti un profesor de masaj desavarsit.

Cursurile video masaj sunt structurate astfel incat dupa ce vizionati lectiile explicate si filmate de la simplu la complex puteti invata si practica la fel.

Detalii pentru structura si continutul cursurilor si lectiilor video masaj sunt pe

www.cursurivideomasaj.blogspot.com

BONUS 1 DVD 4, 7 Gb cu muzica de relaxare SPA

luni, 18 iulie 2011

Cursuri marketing Online de la Kondiment -Introducere in marketing online

Cursuri marketing online de la Kondiment - Introducere in marketing online


Training-ul se adreseaza tuturor celor interesati sa inteleaga oportunitatile oferite de marketing-ul digital pentru promovarea unui brand, produs sau serviciu, atat celor care nu au cunostinte de marketing online, cat si marketer-ilor care au cunostinte de baza, dar vor sa aiba o privire de ansamblu asupra strategiilor de comunicare.

afla mai multe inscrie-te acum

pret

Costul* training-ului este de 150 EUR - 2 zile (12 ore)

locatie

Kondiment Training Center, Str. Sevastopol nr. 17C, sector 1, Bucuresti (vezi harta)

programul zilei de training

9.00 - 9.30Introducere

9.30 - 11.00Sesiune 1

11.00 - 11.30Pauza de cafea

11.30 - 13.00Sesiune 2

13.00 - 14.00Pauza de pranz

14.00 - 15.30Sesiune 3

15.30 - 16.00Pauza de cafea

16.00 - 17.30Sesiune 4

17.30 - 18.00Sesiune Q&A

structura

Nr. Nume Subiecte
1 Piata online din Romania 1.1 Online sau offline? Online si offline?
2 Prezenta online 2.1 Uzabilitate
2.2 Website Optimizer
3 Analiza si monitorizare (Google Analytics)
4 Campanii integrate de comunicare online – strategie. Canale de comunicare online 4.1 SEO
4.2 PPC
4.3 Managementul reputatiei online
• Activism online
• SMM
• Viral marketing
4.4 Display advertising
4.5 Email marketing





* Pentru persoane juridice pretul nu contine TVA.





miercuri, 14 ianuarie 2009

Cursuri Marketing Online

Cursuri Marketing Online

Va prezint un curs de marketing online gratuit, concis si eficient

CommonSense Marketing: curs online gratuit


inscrie-te gratuit la cursul online de commonsense marketing




E greu sa fii agresiv cand esti confuz

inscrie-te gratuit la cursul online de commonsense marketingFaimosul antrenor de fotbal american Vince Lombardi a fost intrebat de un reporter care este explicatia pentru succesul echipei sale campioana. Desi avea la dispozitie jucatori foarte buni, polivalenti, Lombardi juca dupa scheme foarte simple. Explicatia sa a fost succinta: “E greu sa fii agresiv cand esti confuz.”

Intr-adevar, nu mereu trebuie sa fii agresiv cand faci marketing. Totusi, mereu trebuie sa fii “agresiv” cand vine vorba de atingerea obiectivelor de marketing. Ai nevoie sa actionezi in cadrul unei strategii coerente si sa ai un plan unitar simplu, pe care sa-l duci pana la capat.
CommonSense is not that common

Nu mai tin minte cine a spus acest lucru, insa bine ca l-a spus. Putini dintre noi avem studii de marketing. Si mai putini sunt cei care chiar inteleg sensul complex al termenilor de marketing. Insa cu totii putem intelege principiile simple ale marketingului atunci cand ele ne sunt prezentate pe un limbaj comun, de zi cu zi.

CommonSense Marketing este un concept care include 7 principii de baza de marketing pe care sa le respecti cand comunici atat cu clientii tinta, cat si cu partenerii tai de afaceri. In momentul in care folosesti aceste principii de bun simt te asiguri ca transmiti mesajul tau in mod fluent, unitar, direct la tinta.

Acest ecurs gratuit este dedicat sa-ti prezinte pe scurt cele 7 principii din ceea ce eu numesc “CommonSense Marketing”. In plus, vei gasi exemple concrete din pietele autohtone si internationale si vei invata cum sa folosesti principiile si cum sa nu le folosesti.
Ce vei invata concret

Cursul online contine 8 lectii in format electronic (HTML) pe care le vei primi direct in email, una la fiecare 3 zile. Intre lectii ai ocazia sa citesti de mai multe ori anumite pasaje si sa aplici lucrurile noi pe care le inveti. Iti sugerez, pentru rezultate maxime, sa aplici in mod constant uneltele si tehnicile noi pe care le afli, in fiecare zi, pe toata perioada de desfasurare a cursului online.

Cursul electronic are urmatoarea structura:
1. Introducere
2. Fii diferit
3. Cere permisiunea
4. Comunica direct
5. Gandeste creativ
6. Fii ei insisi
7. Strategie vs tactica
8. Actioneaza simplu, clar si unitar

La ce ma ajuta pe mine?

Dupa ce ai citit si aplicat principiile din lectiile de mai sus, vei putea sa:

? pozitionezi mai bine produsele si serviciile tale in piata;
? comunici pe intelesul clientilor tai tinta;
? iesi din blocaje cand gandesti produse si servicii noi;
? iti gasesti si sa iti pastrezi focalizarea afacerii in timp;
? generezi credibilitate in ochii clientilor tai mai repede ca pana acum;
? creezi campanii de promovare de impact;
? iti stabilesti o imagine de expert in piata.

Pentru ca stii toate acestea, tu:

? eviti costurile mari aferente campaniilor de promovare clasice;
? castigi mai mult timp liber pentru ca generezi venituri pasive mai mari;
? iti vei imbunatati constant imaginea in domeniul tau de activitate;
? scapi de problemele care apar cand generezi confuzie in mintea clientilor;
? fidelizezi clientii tai si te asiguri ca le oferi exact ceea ce au nevoie;
? cresti capacitatea de vanzare pe acelasi target de piata;
? castigi recunostinta celor din jur pentru produsele si serviciile oferite in piata.

Ce au spus unii participanti la acest curs online?


Multumesc foarte mult pentru cursul de CommonSense Marketing, mi-a placut “la nebunie”! Am folosit multe din informatii intr-un material pe care l-am prezentat colegilor mei, despre relatia cu clientii si, mai ales, cum sa o imbunatatim astfel incat expresia “client delight” sa nu ramana doar atat. Pentru mine personal cursul este interesant prin prisma modului in care pot sa-mi imbunatatesc relatiile cu cei din cercul meu de interes, fie ca sunt clientii, colegii, familia sau prietenii, si mai ales cum pot avea un “impact” mai profund asupra a ceea ce se intampla in jurul meu.

Violeta GRECIUHIN
economist
Capa Finance SA, Iasi


Este util pentru mine?

Nu trebuie sa fii expert in marketing sau sa lucrezi in acest domeniu pentru a beneficia de rezultatele aduse de acest ecurs. Ba mai mult, in cazul unor principii revolutionare pe care le vei afla dupa ce te inscrii, este util sa (re)devii “naiv”. Mentine-ti mintea deschisa pentru a absorbi informatia.

Cursul online este dedicat:

? expertilor in marketing si relatii publice;
? managerilor si antreprenorilor;
? vanzatorilor profesionisti;
? trainerilor si facilitatorilor;
? liber profesionistilor;
? tuturor celor care folosesc marketingul pentru promovarea propriei imagini;
? tie, cand vrei sa castigi mai bine promovand idei, persoane, produse si servicii!

Astept feedback de la tine cu privire la rezultatele cursului online si intrebari despre curs.
Spor la succese!
IONUT CIUREA

Pentru a te inscrie la curs, tot ce trebuie sa faci este sa recomanzi acest site la 4 prieteni.

Este tot ceea ce trebuie sa faci pentru ACCESUL COMPLET si IMEDIAT la cursul online!



marți, 16 septembrie 2008

Lectia 2

1. SUNETUL
Sunetul reprezinta vibraţia unui corp sonor. Se obţine întotdeauna în urma unui impact între două sau mai multe corpuri şi se manifestă sub forma de vibraţii.
Sunetele sunt de două feluri:

a) muzicale (fonetice) – cele care impresionează în mod placut auzul
Ex: sunetul unui instrument muzical.

b) amuzicale (afonetice) – sunete produse de corpuri prin cădere sau lovire
care deranjează urechea umană
Vibraţiile ce pot fi percepute de urechea umană sunt cuprinse între 30 şi 20.000 vibraţii simple pe secundă.
Sunetele muzicale sunt limitate între 32 şi aproximativ 9000 vibraţii simple pe secundă.

Sunetul cel mai grav are 32 vibraţii simple pe secundă.
Sunetul cel mai înalt are aproximativ 9000 vibraţii simple pe secundă.
Sunetele muzicale au 7 denumiri: DO, RE, MI, FA, SOL, LA, SI.
Sunetele muzicale se notează cu semne numite note muzicale.

1.1. Caracteristicile sunetului

1.1.1. Înălţimea
• caracteristica sunetului muzical de a fi mai grav (jos) sau mai acut (înalt).
• înălţimea sunetului muzical se calculează mereu faţă de un punct de reper
(nota) pe scara notelor muzicale.

1.1.2. Durata
• caracteristica sunetului muzical de a fi mai lung sau mai scurt în timp.
• durata se calculează din momentul impactului până la dispariţia ultimei
vibraţii percepute.

1.1.3. Intensitatea
• caracteristica sunetului de a fi mai slab sau mai puternic. Se referă la
frecvenţa notei (numarul de vibraţii/secundă).
• de exemplu, nota LA de de-asupra notei DO de la mijloc în prezent este
considerata ca avand 440 hertz (LA = 440 Hz) iar nota LA cu o octavă sub
DO este de 880 Hz.

1.1.4. Timbrul sau culoarea
• carcateristica unui sunet muzical de a se deosebi de alte sunete de aceeaşi
înălţime, durată şi intensitate.
• Ex: două sau mai multe instrumente interpretează concomitent acelaşi
paragraf. Desi sunt aceleaşi note, noi putem deosebi diferenţa dintre un
pian şi o chitară chiar dacă ele cânta în acelaşi timp.

2. MUZICA

Muzica este arta de a combina sunetele, în aşa fel încât vor fi plăcute auzului; ea este alcătuită din mai multe elemente de bază:
• Ritmul se referă la durate.
• Melodia este o combinaţie de sunete care prin înălţimea, durata şi succesiunea lor vor forma un cântec. (se referă la înălţimi cântate succesiv).
• Armonia este o altă combinaţie de sunete care prin unirea lor spontană formează acorduri (se referă la înălţimi cântate simultan).
• Forma se referă la arhitectura piesei muzicale.
• Calităţile expresive formează o categorie mai mare în care discutăm probleme de interpretare, cum ar fi dinamica (înce şi tare), tempoul (viteza) etc.
• Timbrul se referă la culoarea sunetului, adică ceea ce face diferenţierea între sursele sunetelor. De exemplu: saxofon, trompetă, flaut, vocea unui copil etc.

Lectia 3 in curand
3. NOTAŢIA MUZICALĂ

luni, 15 septembrie 2008

Lectia 1

Cine este interesat sa invete sa cante la un instrument muzical va trebui sa alcatuiasca:

I. Program de studiu
1. nr. zile pe sapt
2. nr de ore pe zi

II. Instrumentul
1. achizitionare
2. descriere-prezentare
3. intretinere

III. Notiuni de teoria muzicii
IV. Metoda nivel incepatori
V. Metoda nivel mediu
VI. Metoda nivel avansati

Cei interesati sunt rugati sa-l trimita pe blog sau la paskoni@yahoo.com
ptr a incepe TEORIA MUZICII GRATUIT !!!!